Af Dorit Glintborg
dorit@herpaaoeen.dk
Eleverne i 2. klasse på Sydmors Skole og Børnehus lærte forleden noget om, hvor vigtig kundevenlighed er. Og de lærte sandsynligvis også, hvad kundevenlighed i det hele taget vil sige.
Eleverne var nemlig på virksomhedsbesøg ved Vils Købmand, hvor købmanden selv beredvilligt øste ud af sin store viden om at drive forretning. Som billedet viser, blev der lyttet opmærksomt.
Leo Dybdal fortalte sin egen historie, og gjorde de små elever meget klogere på omsætning, tab – og kundevenlighed.
Det er nemlig den, der får kunderne til at komme igen og igen, lærte 2. klasse.
-
Vi mærkede selv venligheden, da alle elever fik en is under besøget, lyder det glad fra Sydmors Skole og Børnehus efter det vellykkede besøg hos Min Købmand i Vils.
Foto: Sydmors Skole og Børnehus.